Використання хмарних та Інтернет технологій як засіб стимулювання самоосвіти учнів

Сучасний навчальний процес вимагає до себе особливої уваги, застосування нових педагогічних технологій. І особливо це стало помітно з появою Інтернету. Викладачі, удосконалюючи свій професіоналізм і поповнюючи методичні скарбнички, все більше відчувають необхідність проведення уроків із застосуванням Інтернет-технологій.

Одним з вирішальних факторів ефективного використання Інтернет-технологій в навчально-виховному процесі є знання і вміння викладача, який раціонально поєднує ці технології з традиційними.

Сучасні учні – аборигени цифрового світу – повсякденно користуються послугами всесвітньої глобальної мережі Інтернет. Вони відчувають себе в ній як «риба у воді». Було б помилкою недооцінювати можливості інтерактивного спілкування, соціальних спільнот, і не пристосувати все це для навчання.

В рамках роботи над методичною проблемою « Розвиток інформаційної культури педагога як умова формування професійних компетентностей учнів професій економічно-адміністративного напрямку та професії Оператор комп`ютерного набору», яку для себе обрала методична комісія професій економічно-адміністративного напрямку та професії ОКН, викладач спецдисциплін Войтюк Тетяна Миколаївна розробила електронний освітній  ресурс (сайт) з предмету «Основи роботи в Internet».

Електронний освітні ресурс був створен для підготовки кваліфікованих робітників за професією 4112 “Оператор комп’ютерного набору 2-ої категорії” з предмета”Основи роботи в Internet”. Сайт створен на хмарній платформі Google та опублікован в загальному доступі в мережі Інтернет.

На сайті представлена значна кількість теоретичної та додаткової  інформації, графічного матеріалу, відеоматеріалів та  інтерактивних вправ,  які були розроблені  за допомогою  Інтернет та хмарних  ресурсів,  а саме LearningsApps, Online Test Pad, Google форми.

 

 

 

 

Голова МК  Войтюк Тетяна Миколаївна

Опубліковано у загальній категорії, Навчально-виробнича діяльність, Новини. Додати до закладок постійне посилання.