Декоратор вітрин. Адміністратор.

Головна ідея вітрини – звернути на себе увагу, бажано на рівні підсвідомості, окрім волі покупця. Це основне завдання декоратора вітрин.

Повинен знати: сучасні форми та методи показу товарів, способи технічного оформлення та створення товарної, художньо – декоративної експозиції; сучасні напрями в оформленні вітрин; принципи відбору товару для показу в вітринах, їх конструктивні споживчі та естетичні знаки; засоби світової реклами; принципи застосування планування газосвітової реклами; рекламну цінність окремих частин вітрини; принципи використання в експозиції товару фотозображення; вимоги до розроблення та порядок затвердження торгових знаків» як атрибутів інтелектуальної власності підприємства; техніку створення декоративного зображення малюнку і шрифту; норми освітленості вітрин; засоби запобігання та усунення замерзання, запотівання та дзеркального відношення вітринного скла; порядок розробки рекламних проектів.

Повинен вміти: здійснювати роботи з художнього та художньо – декоративного оформлення внутрішнього простору магазину, закладу харчування. Малювати рекламні плакати, вивіски, щити, оформлювати стенди, настінні панно, внутрішні та зовнішні магазинні вітрини. Викладати товар та виконувати монтаж декоративних елементів вітрини. Здійснювати художнє оформлення цінників на товари, що розміщені на експозиційних стендах та у вітринах. Оформлювати куточок споживача. Розробляти святковий та тематичний декор магазину та вітрин. Розроблення технічних рішень та підготовка за ескізами художників-оформлювачів експозиційних стендів на виставках та ярмарках. Приймати участь в розробці ескізів фірмового одягу для працівників магазину. Декоратор вітрин виступає і як художник по інтер’єру, він повністю продумує оформлення приміщення: від розташування устаткування до колірного рішення залу.


Адміністратор
На сьогоднішній день адміністратор потрібний практично у всіх сферах діяльності — від салону краси до найбільшого виробничого підприємства.
Професія адміністратора широка та багатогранна. Спектр завдань дуже великий, до обов’язків входить: координація роботи офісу; прийом і реєстрація замовників і клієнтів, отримання дзвінків, робота з документами. Займається діяльністю по обслуговуванню відвідувачів, створенню для них комфортних умов. Контролює збереження матеріальних цінностей. Надає інформацію відвідувачам по питаннях, що стосуються послуг, які надаються. Приймає заходи по запобіганню конфліктним ситуаціям. Розглядає претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, проводить необхідні заходи щодо їх усунення. Контролює дотримання підлеглими працівниками трудової і виробничої дисципліни, правив і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни. Забезпечує виконання працівниками вказівок керівництва підприємства, установи, організації.