Живописець. Флорист.

Професія живописця (художника) – одна з найдавніших професій, що передбачає творчу працю, вимагає хорошої фантазії, натхнення і володіння техніками малювання.
Живопис – це втілення ідейно-художніх творів автора, а сам живописець – фахівець, який працює в різних видах образотворчого мистецтва, передає зорові образи нанесенням фарб на поверхні, створюючи твори мистецтва.
За час навчання за обраною професією учні вивчають новітні матеріали і технології виконання живописних робіт, образотворчу грамоту малюнка і живопису, основні засоби і закономірності композиції, стильові особливості орнаменту. Знайомляться з натурою і технічними прийомами її зображення і особливостями композиції робіт різних жанрів. Також здобувачі освіти вивчають і аналізують досвід роботи художників України та світу, беруть участь у професійних виставках.

Флорист це не просто робота, що вимагає навиків або вигостреної техніки. Тут потрібний художній смак, відчуття краси і розуміння прекрасного.

Флорист повинен знати: історію мистецтва флористики; розрізнювальні особливості українських, європейських, японських та інших шкіл флористики;асортимент квіткових та декоративно-листяних рослин; способи транспортування та зберігання рослинного матеріалу; технологію первинного оброблення рослинного матеріалу; робочий інструмент та фурнітуру; символіку квітів та рослин, основні поняття морфології рослин, основи колористики і декору; сучасні форми та методи показу товарів, способи технічного оформлення та створення товарної експозиції; сучасні напрями в оформленні вітрин; принципи відбору товару для показу в вітринах; засоби світової реклами; функціональне призначення вітрин, їх види та будову, фактори психологічної дії на споживача; правила догляду за вітринами.

Повинен вміти: готувати для роботи згідно з затвердженою у встановленому порядку технологією первинного оброблення рослинного матеріалу: зрізані квіти, гілки, плоди, листя тощо. Виконувати комплексне оформлення вітрин; обирати виразні засоби та розробляти технічні рішення для кожного типу вітрини, стилю викладення, сезону та характеру рекламування товару; монтувати декоративні елементи вітрини; художньо оформлювати цінники на товари, що розміщені на експозиційних стендах та у вітринах; проектувати композиційні рішення вітрини та рекламних показів товарів у внутрішньому просторі підприємства; здійснювати роботи з художнього та художньо – декоративного оформлення внутрішнього простору магазину; оформлювати ялинкові та інші тематичні товарні базари та ярмарки; брати участь в розробці ескізів фірмового одягу для працівників магазину.