Урок-гра «Ребус»

Ігрове навчання – це форма навчального процесу в умовних ситуаціях, спрямована на відтворення і засвоєння суспільного досвіду у всіх його проявах: знаннях, навичках, уміннях, емоційно-оціночної діяльності. В даний час часто називаєтьсяедьютейнментом (англ. Edutainment), яке означаєосвітнярозвагаабоутворення за допомогоюрозваги.

23.01.2017 був проведений урок «Будівельне креслення» у групі 04 «Маляр. Штукатур. Лицювальник-плиточник» методом гри «Ребуси».

Урок був заснований на повторенні пройденого матеріалу, для цього були підготовленні картки з завданнями.

Урок був побудований за такою схемою:вчитель демонструє картки завдань «ребуси», а учні відгадують. Відповідь записується на дошці учнем, який дав правильну відповідь.

Всім учням дуже сподобався урок. Діти брали активну участь, за що отримали гарні оцінки.

Мені дуже сподобався метод гри, я буду й надалі застосовувати його на уроках.

img_20170123_091654 img_20170123_091828 img_20170123_091908

 

 

 

 

Викладач Височиненко Н.  В.

Опубліковано у загальній категорії, Навчально-виробнича діяльність, Новини. Додати до закладок постійне посилання.