Впровадження проектної діяльності в навчальний процес

Система освіти покликана сприяти реалізації основних завдань соціально-економічного і культурного розвитку суспільства, бо вона готовить людину насамперед до активної діяльності у різних сферах економіки, культури та політичного життя суспільства.

Формування в учня умінь і навичок у навчальному процесі відбувається ефективніше, якщо викладач використовує педагогічні технології, тобто так будує свою діяльність, що всі його дії представлені у певній послідовності і передбачають досягнення прогнозованого результату.

Тож, з метою впровадження інтерактивних технологій та проектної діяльності в навчальний процес 17.05.2017 року викладачем спец.дисциплін Паржницькою Дар’єю Петрівною був проведений відкритий урок з групою № 07 за професією «Оператор комп’ютерного набору. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних» з предмету «Економіка підприємства» на тему «Управління підприємством та структура підприємства».  На уроці були присутні: директор ДНЗ «Запорізьке ВПУ» Кондратьєв Ігор Іванович, заступник директора з НВР Граур Ірина Вячеславівна, голова методичної комісії професій економічно-адміністративного напряму Стрілець Наталія Валеріївна, голова методичної комісії професій будівельного напряму Височиненко Надія Вікторівна та викладач спец. дисциплін Бочарова Тетяна Петрівна.

 Урок був проведений у формі уроку-практикуму з елементами проектної діяльності та навчальної гри. Впродовж уроку викладач активно застосовувала новітній освітній засіб – інтерактивну дошку, а також он-лайн ресурс «Інтерактивні та мультимедійні навчальні блоки LearningApps».

Цікавими для всіх присутніх були самі проекти, які учні представили на уроці. Група заздалегідь була поділена на три підгрупи які проводили дослідження із обраної тематики:

  • Дослідження споживання електроенергії залежно від пори року.
  • Конкуренція брендів.
  • Гроші та їх роль в економіці.

Кожна підгрупа представляла свій проект за допомогою доповіді, презентації та макету.

Тож, учні показали свої знання не тільки в сфері економіки, але й у доцільному застосуванні та вмінні користуватись програмним забезпеченням.

Проектний метод активізує пізнавальні здібності, розкриває творчі можливості, враховує інтереси учня. Ця форма роботи забезпечує облік індивідуальних особливостей учнів, відкриває великі можливості для виникнення групової, пізнавальної діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голова методичної комісії професій економічно-адміністративного напряму Стрілець Наталія Валеріївна

Опубліковано у загальній категорії, Навчально-виробнича діяльність, Новини. Додати до закладок постійне посилання.