Ігрове навчання – це форма навчального процесу в умовних ситуаціях, спрямована на відтворення і засвоєння суспільного досвіду у всіх його проявах: знаннях, навичках, уміннях, емоційно-оціночної діяльності. В даний час часто називаєтьсяедьютейнментом (англ. Edutainment), яке означаєосвітнярозвагаабоутворення за допомогоюрозваги.
23.01.2017 був проведений урок «Будівельне креслення» у групі 04 «Маляр. Штукатур. Лицювальник-плиточник» методом гри «Ребуси».
Урок був заснований на повторенні пройденого матеріалу, для цього були підготовленні картки з завданнями.
Урок був побудований за такою схемою:вчитель демонструє картки завдань «ребуси», а учні відгадують. Відповідь записується на дошці учнем, який дав правильну відповідь.
Всім учням дуже сподобався урок. Діти брали активну участь, за що отримали гарні оцінки.
Мені дуже сподобався метод гри, я буду й надалі застосовувати його на уроках.
Викладач Височиненко Н. В.