Правила твоєї поведінки. Які вони?

З метою мотивування підлітків до зміни девіантної поведінки та розвитку нової, більш конструктивної моделі поведінки, в групі № 14, які навчаються за професією «Декоратор вітрин. Флорист» (1 курс), було організовано та проведено заняття з елементами тренінгу з використанням засобів арт-терапії.

Протягом години дівчата мали змогу ще більше познайомитись одна з одною, адже для цього і використовувались вправи «Знайомство» та «Пізнай іншого».

Цікавим елементом заняття була вправа «Очікування», бо за пропозицією соціального педагога необхідно було написати на листочку стікера своє очікування від тренінгу. Кожна з дівчат написала чого бажає досягти під час тренінгу та прикріпила свій листочок на крону «Дерева очікувань», яке було намальовано на дошці майстром виробничого навчання гр. №14 Івахненко Мариною Володимирівною.

Обговорюючи вправу «Перетягування паперу» дівчата прийшли до висновку, що ситуація схожа на міжособистісний конфлікт, коли партнери «перетягують» один одного, але не можуть застосовувати відкриту силу, бо це призведе до розриву відносин. Соціальний педагог Сєргєєва Олена Анатоліївна, яка проводила тренінг, рекомендувала дівчатам використовувати конструктивне спілкування безконфліктним шляхом.

Психологічною корекцією девіантної поведінки підлітків була арт-терапія.

Учнів було розділено на чотири команди. Кожна з команд виконувала завдання «Виготовлення однієї бутоньєрки». За виконанням завдання, правильною технікою виконання, спостерігала майстер в/н – Марина Володимирівна.

Робота в команді, вміння прислуховуватися один до одного, колективно обговорювати та приймати рішення, виготовлення кінцевого суспільного продукту «бутоньєрки» дало змогу ще більше згрупувати дівчат та навчити не тільки конструктивному спілкуванню але й толерантності.

Дівчата, стоячи в колі, дякували одна одній, висловлювали щирі слова подяки соціальному педагогу та майстру за цікавий тренінг, за набуті нові знань, вміння, навички та подарували бутоньєрки.

Мета – навчити підлітків утримуватись від стереотипних моделей поведінки та перехід до нового більш конструктивного спілкування була досягнута.

Захід організували та провели соціальний педагог Сєргєєва Олена анатоліївна та майстер виробничого навчання Івахненко Марина Володимирівна.

Опубліковано у Виховна діяльність, загальній категорії, Новини, Соціально-педагогічна діяльність. Додати до закладок постійне посилання.