Виробниче навчання – це процес і навчальний предмет у системі професійної підготовки, його можна розглядати як складник професійної освіти.
Виробниче навчання має характерні особливості. Його основу становлять загальноосвітні, загально-технічні та спеціальні знання, професійні вміння та навички. Фундаментальними принципами процесу виробничого навчання є інтеграція та диференціація загальноосвітніх і професійних знань, кооперація трудової діяльності, політехнізм, комплексність видів робіт, системність навчання тощо. Ефективність системи виробничого навчання забезпечується органічним зв’язком з підприємствами, якщо базові підприємства та установи надають необхідне устаткування, матеріали; забезпечують робочі місця та кваліфікованих спеціалістів для консультування.
Основні напрями виробничого навчання – створення умов для учнів для оволодіння виробничими процесами, соціально-економічними, науково-технічними та професійними знаннями, передовим досвідом; виховання конкурентоспроможного фахівця, підготовленого до різноманітної діяльності. Критерій професійної підготовленості майбутнього спеціаліста – кваліфікація, а головні її показники – професійна мобільність, володіння декількома професіями, здатність до зміни виду роботи.
З 20 квітня 2017р. Гр.№14 «Декоратор вітрин . Флорист», I курс були влаштовані на виробничу практику . Учні проходять практику на різних підприємствах міста та області,таких як :ТОВ «МОТОР», ТОВ «Гівара»,ТОВ «Стратегія ресурс»,ФОП «Новікова»,ФОП «Кудієвський» та інші. Протягом всієї виробничої практики ведеться контроль відвідування місць проходження практики майстром в/н Бідною Вікторією Вікторівною та класним керівником Войтюк Тетяною Миколаївною,згідно графіку переміщення. Керівники підприємств задоволені роботою наших учнів та чекають наступного року їх на робочі місця.
Майстер виробничого навчання Бідна Вікторія Вікторівна