Етика ділового спілкування майбутніх контролерів-касирів, це можливість здобути знання про етичні, психологічні основи ділового спілкування, його норми і правила, шляхи їх застосування, особливості етикету в різних умовах трудової діяльності.
Вивчаючи предмет «Ділова етика і культура спілкування» учні мали змогу навчитись аналізувати конкретні ситуації, розпізнаючи типи людей, рівень їхньої моральності та інші індивідуальні особливості, що проявляються під час ділового спілкування.
Оволодівши системою способів і засобів ділового спілкування, його стратегіями, учні навчились правильно їх обирати, відповідно до психологічних особливостей співрозмовників, до норм і правил етики.
З 24 по 28жовтня 2016 року у Запорізькому вищому професійному училищі був проведений тиждень професійної майстерності за професією «Контролер-касир», де всі бажаючі учні групи № 03 з професії «ОКН. Контролер-касир» прийняли участь у конкурсі рефератів і презентацій з предмета «Ділова етика і культура спілкування».
За результатами конкурсу переможцями стали:
- у конкурсі рефератів:
1 місце – Кудряшова Крістіна. Реферат на тему: «Стратегії розв’язання конфліктів»;
Сокирко Марина. Реферат на тему: «Поняття культура».
2 місце – Сидоренко Марина. Реферат на тему: «Особливості професійних конфліктів»;
Кудряшова Крістіна. Реферат на тему: «Засоби спілкування»;
Боковня Михайло. Реферат на тему: «Культура ділового мовлення».
3 місце – Коваленко Артем. Реферат на тему: «Етикет»;
Суріновська Наталія. Реферат на тему: «Причини конфліктів у системі трудових відносин»
- у конкурсі презентацій:
1 місце – Жук Альона. Презентація на тему: «Основи ділової етики»;
Коваленко Артем. Презентація на тему: «Поняття конфлікту. Типи конфліктів».
2 місце – Кудряшова Крістіна. Презентація на тему: «Засоби спілкування»;
Сокирко Марина. Презентація на тему: «Конфлікти та шляхи їх вирішення»;
Суріновська Наталія. Презентація на тему: «
3 місце – Філінкова Лілія. Презентація на тему: «Культура спілкування».
Культура ділового спілкування – це не просто культура вибору ефективних стратегій і тактик, в основі яких лежать гуманістичні комунікативні установки, знання та вміння, це також і результат застосування та активне використання правил і норм професійної етики, постійне дотримання вимог службового етикету.
Викладач предмета «Ділова етика і культура спілкування» Сєргєєва О.А.