Ділова етика і культура спілкування майбутніх контролерів-касирів.

Етика ділового спілкування майбутніх контролерів-касирів, це можливість здобути знання про етичні, психологічні основи ділового спілкування, його норми і правила, шляхи їх застосування, особливості етикету в різних умовах трудової діяльності.

Вивчаючи предмет «Ділова етика і культура спілкування» учні мали змогу навчитись аналізувати конкретні ситуації, розпізнаючи типи людей, рівень їхньої моральності та інші індивідуальні особливості, що проявляються під час ділового спілкування.

Оволодівши системою способів і засобів ділового спілкування, його стратегіями, учні навчились правильно їх обирати, відповідно до психологічних особливостей співрозмовників, до норм і правил етики.

З 24 по 28жовтня 2016 року у Запорізькому вищому професійному училищі був проведений тиждень професійної майстерності за професією «Контролер-касир», де всі бажаючі учні групи № 03 з професії «ОКН. Контролер-касир» прийняли участь у конкурсі рефератів і презентацій з предмета «Ділова етика і культура спілкування».

За результатами конкурсу переможцями стали:

  1. у конкурсі рефератів:

1 місце – Кудряшова Крістіна. Реферат на тему: «Стратегії розв’язання конфліктів»;

Сокирко Марина. Реферат на тему: «Поняття культура».

2 місце – Сидоренко Марина. Реферат на тему: «Особливості професійних конфліктів»;

Кудряшова Крістіна. Реферат на тему: «Засоби спілкування»;

Боковня Михайло. Реферат на тему: «Культура ділового мовлення».

3 місце – Коваленко Артем. Реферат на тему: «Етикет»;

Суріновська Наталія. Реферат на тему: «Причини конфліктів у системі трудових відносин»

  1. у конкурсі презентацій:

1 місце – Жук Альона. Презентація на тему: «Основи ділової етики»;

Коваленко Артем. Презентація на тему: «Поняття конфлікту. Типи конфліктів».

2 місце – Кудряшова Крістіна. Презентація на тему: «Засоби спілкування»;

Сокирко Марина. Презентація на тему: «Конфлікти та шляхи їх вирішення»;

Суріновська Наталія. Презентація на тему: «

3 місце – Філінкова Лілія. Презентація на тему: «Культура спілкування».

Культура ділового спілкування – це не просто культура вибору ефективних стратегій і тактик, в основі яких лежать гуманістичні комунікативні установки, знання та вміння, це також і результат застосування та активне використання правил і норм професійної етики, постійне дотримання вимог службового етикету.

novyij-kollazh3 novyij-kollazhreferaty-z-predmeta_dilova-etyka-i-kultura-spilkuvannya u1aehmgizxe

 

 

 

 

 

 

 

Викладач предмета «Ділова етика і культура спілкування»  Сєргєєва О.А.

Опубліковано у загальній категорії, Навчально-виробнича діяльність, Новини. Додати до закладок постійне посилання.