Ділова етика і культура спілкування майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних

Професія обліковця з реєстрації бухгалтерських даних відрізняється від інших професій тим, що її представники несуть відповідальність за економічну складову не тільки перед власниками, але й перед суспільством в цілому.

Професійна етика в обліку – поняття багатогранне. Воно охоплює моральні основи професії, професійну підготовку і етичне виховання кадрів, міжнародні контакти, взаємозв’язки обліковців з трудовими колективами, власниками і керівництвом підприємства, відносини з банками, фінансовими і податковими органами, аудиторськими і контрольними службами, розвиток демократизації обліку і облікову політику підприємства, стандартизацію і методичне забезпечення обліку, право на інформацію і виконання принципів комерційної таємниці.

На практичному рівні професійна етика обліковця – це сукупність моральних норм, категорій та принципів, які визначають їх поведінку в практичній та повсякденній діяльності та формуються під впливом об’єктивних, змінних умов професійного середовища.

Основні принципи професійної етики обліковців проявляються у моральних нормах, що є певними конкретними правилами поведінки, які визначають як повинен поводити себе обліковець по відношенню до суспільства та інших людей.

До категорій моральних відносин професійної етики відносять категорії:

  • моральна взаємодія, моральний конфлікт, моральний авторитет, моральна репутація;
  • моральний принцип, моральна норма, моральне переконання, моральна ціль, моральний вибір;
  • моральної свідомості: добро і зло, обов’язок, честь, чесність, гідність, гордість, совість, сором, покаяння, щастя, сенс життя, справедливість, відповідальність, репутація;
  • моральна сутність спілкування між людьми, відкритість і замкненість, милосердя, толерантність, повага, співчуття, любов, етикет, культура спілкування.

Вивчаючи предмет «Ділова етика і культура спілкування» учні групи № 07 з професії «Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних. ОКН» мали змогу отримати знання та уявлення про ділову етику як частину загальної етичної теорії, про професійно-етичні вимоги до професії.

З метою закріплення знань з предмета «Ділова етика і культура спілкування» з 23 по 29 травня було проведено конкурс рефератів, презентацій та кросвордів.

За результатами конкурсу переможцями стали:

В конкурсі рефератів:

1 місце – Чала Альона;

2 місце – Закарлюка Оксана;

3 місце – Буга Анна.

В конкурсі презентацій:

1 місце – Буга Анна;

2 місце – Свідрань Ванесса; Чала Альона;

3 місце – Чала Анастасія; Сидун Тетяна.

В конкурсі кросвордів:

1 місце – Хупавка Юлія;

2 місце – Чала Альона; Буга Анна;

3 місце – Бугайова Єлізавета.

З метою розвитку пізнавального інтересу, логічного мислення, уваги, комунікабельності, активності, інтересу до предмета, виховання поваги до суперника, відповідальності та культури поведінки 30 травня було проведено брейн-ринг «Етикет на кожен день».

Протягом години в запеклій боротьбі за перемогу змагались дві команди – «Смайлик» (капітан – Чала Альона) і «Серце» (капітан – Фатєєв Юрій). Перемогу одержала команда “Серце”.

Отже, знання ділової етики і культури спілкування – необхідна умова для будь-якої професійної діяльності людини. В діловому колективі завжди потрібно поводитись чемно, людяно, бути дисциплінованим, старанним, терплячим, уважним та професійно виконувати свої обов’язки.

 

 

 

 

Викладач предмета «Ділова етика і культура спілкування» Сєргєєва О.А.

Опубліковано у загальній категорії, Навчально-виробнича діяльність, Новини. Додати до закладок постійне посилання.