Буллінг – складна і неприємна для обговорення тема, особливо для тих, хто з нею зустрічався. За останніми даними практично кожен підліток так чи інакше зустрічався з ситуаціями цькування, в позиції агресора, жертви або просто стороннього спостерігача – з ними пов’язані негативні емоції, такі як страх, провина, сором, безпорадність, ненависть, розпач, і ці переживання дуже мало обговорюються.
Саме тому потрібно інформувати більше людей, виховувати в дітях позитивне ставлення до оточуючих і вміння постояти за себе, ділитися своїми проблемами з родиною та близькими.
21 квітня в групі №15 за професією «Живописець. Флорист» була проведена лекція-бесіда в рамках класного часу, де розповідалось студентам проблематична тема «Буллінг серед підлітків». Учениця групи №15 Островерха Сабріна підготувала доповідь і виступила перед групою разом з класним керівником Прокоф’євим Євгеном Олександровичем.
Моя частина містила в собі інформацію, що в житті все існує в балансі. Є так і добро, так і зло. Ми повинні боротися зі своїми негативними емоціями, переживати події, які завдають нам біль – адже це досвід, який робить нас сильнішими. Кожна людина сама керує своїм життям, творить і здатна досягти мети та виконати мрії.
Учениця розповіла про поняття буллінга, його прояви, причини і як з ним боротися.
Оскільки в місті і навчальних закладах оголошено карантин, ми влаштували класну годину у вигляді відеоконференції в Zoom. Деякі здобувачі освіти, які проходять практику в художній майстерні були присутні на лекції разом зі мною та Сабріною, яка готувалася до виступу перед групою.
Я вирішив почати з подій пов’язаних з буллінгом, які відбулися в місті протягом недавніх днів. Далі виступила Сабріна з доповіддю, і в перебігу розповіді я додавав свою думку і переживання протягом цієї теми.
Усі слухали з замиранням та вбирали інформацію, пропускаючи її через себе. Кожен з них зрозумів, яка це серйозна і важка тема. Як багато дітей піддаються негативним почуттям, насильству і знущанням.
Після закінчення промови група почала обговорювати проблеми і почуття підлітків. Хтось задавався питаннями, хтось доповнював відповіді своєю думкою.
Ми подякували усім присутнім за увагу та активність у обговоренні теми.
Тепер я впевненій, що діти будуть уважніше і добріше відноситись до оточуючих. Відстоювати свої права і не дозволяти іншим завдавати шкоди іншим людям.
Класний керівник, викладач-методист: Прокоф’ев Євген Олександрович