«Я тисячу разів переконаний у тому, що успішне навчання залежить насамперед від уміння свідомо читати – читаючи думати й думаючи читати». Василь Сухомлинський
Читацька культура – це складова частина загальної культури особистості, комплекс знань, умінь і почуттів читача, що передбачає свідомий вибір тематики читання, його системність з метою повноцінного і глибокого сприйняття та засвоєння літературного тексту.
З метою поширення інтересу до читання, розвитку творчої уяви; здатності до співпереживання, естетичної насолоди; вміння „читати” словесні образи, осмислювати характери, конфлікти, ідеї, позиції, аналізувати й оцінювати твори і творчість письменників; у гуртожитку нашого училища, 04.02.2019р. було проведено бібліотечну годину, присвячену 190 річчю від дня народження французького письменника-фантаста Жюля Верна.(8 лютого 1828 р.)
За допомогою презентації, здобувачі освіти із зацікавленістю ознайомились з біографією, творчістю (“Незвичайні подорожі”, “П’ять тижнів на повітряній кулі”, “Подорож до центра Землі”, “Подорож і пригоди капітана Гаттераса”, “Таємничий острів”, “Діти капітана Гранта”)та героями письменника, незвичайними фактами його життя.
В особі Жюля Верна поєднувалися мовби кілька постатей. Він був справжнім засновником наукової фантастики, що ґрунтувалася на науковій вірогідності й нерідко на науковому передбаченні, був чудовим майстром пригодницького роману, жагучим пропагандистом науки та її майбутніх здобутків.
Я переконана, що художня література завжди відігравала велику роль у процесі виховання підростаючого покоління, оскільки завдяки їй збагачується й поглиблюється мислення; підліток починає думати й розуміти інших, а значить – і самого себе, відбувається залучення до загальнолюдських цінностей; збагачується життєвий досвід; розкриваються творчі здібності, здатність до співпереживання; засвоюються моральні норми взаємодії між людьми.
Бібліотекар Білогорохова Галина Федорівна.