Це не просто робота, що вимагає навиків або вигостреної техніки. Тут потрібний художній смак, відчуття краси і розуміння прекрасного.
Повинен знати: історію мистецтва флористики; розрізнювальні особливості українських, європейських, японських та інших шкіл флористики; асортимент квіткових та декоративно-листяних рослин; способи транспортування та зберігання рослинного матеріалу;технологію первинного оброблення рослинного матеріалу;робочий інструмент та фурнітуру; символіку квітів та рослин, основні поняття морфологи рослин, основи колористики і декору; сучасні форми та методи показу товарів, способи технічного оформлення та створення товарної експозиції; сучасні напрями в оформленні вітрин; принципи відбору товару для показу в вітринах;, засоби світової реклами; функціональне призначення вітрин , їх види та будову, фактори психологічної дії на споживача; правила догляду за вітринами.
Повинен вміти: готувати для роботи згідно з затвердженою у встановленому порядку технологією первинного оброблення рослинного матеріалу: зрізані квіти, гілки, плоди, листя тощо. Виконувати комплексне оформлення вітрин; обирати виразні засоби та розробляти технічні рішення для кожного типу вітрини, стилю викладення, сезону та характеру рекламування товару; монтувати декоративні елементи вітрини; художньо оформлювати цінники на товари, що розміщені на експозиційних стендах та у вітринах; проектувати композиційні рішення вітрини та рекламних показів товарів у внутрішньому просторі підприємства; здійснювати роботи з художнього та художньо – декоративного оформлення внутрішнього простору магазину; оформлювати ялинкові та інші тематичні товарні базари та ярмарки; брати участь в розробці ескізів фірмового одягу для працівників магазину.