ПРОФІЛАКТИКА БУЛІНГУ

У підлітковому віці проблема булінгу має особливе значення. Саме в цей час, засвоївши певні моделі поведінки, наприклад поведінку «жертви», підліток дотримується її все подальше життя. Також і агресія може закріпитися в якості стилю поведінки в майбутньому.

Профілактика булінгу допомагає зменшити масштаби цього явища і скоротити кількість залучених до нього підлітків – «агресорів» і «жертв».

З метою підвищення толерантності та емпатії, профілактики конфліктів у міжособистісних відносинах учнів, в Запорізькому вищому професійному училищі було організовано та проведено психологічну гру «Рівні».

Учні групи № 04 (професія «Маляр. Штукатур. Лицювальник – плиточник») та учні групи № 12 (професія «Маляр. Штукатур») стали активними учасниками цієї гри.

Соціальний педагог навчального закладу, організовуючи та проводячи гру  «Рівні» керувалася такими принципами:

  • добровільність участі у психологічній грі;
  • надання учасникам гри повної інформації про цілі і способи проведення гри;
  • принцип партнерського спілкування;
  • активність учасників групи.

Головним завданням психологічної гри було:

  • формування навичок конструктивного спілкування;
  • зміна уявлень про самого себе і про відносини з оточуючими;
  • зниження агресії та ворожих реакцій учнів;
  • оптимізація міжособистісних і міжгрупових відносин;
  • сприяння поліпшенню соціального самопочуття.

Такі профілактичні заходи, з використанням психологічних ігр, дозволяють створити в ДНЗ «ЗВПУ» безпечний психологічний простір. В учнів знижується агресія та змінюються уявлення про самого себе. Формуються стійкі доброзичливі стосунки в групі та покращується соціальне самопочуття.

Соціальний педагог Сєргєєва Олена Анатоліївна.

Опубліковано у Виховна діяльність, загальній категорії, Новини, Соціально-педагогічна діяльність. Додати до закладок постійне посилання.