У всі часи існувало розшарування суспільства на різні класи: на бідних і багатих, на розумних і безграмотних, на буржуазію і пролетаріат, але за весь час існування суспільства ніколи не спостерігалося такого яскравого і насиченого розшарування молоді.
15 березня в групі 02 за професією «Маляр. Штукатур. Лицювальник-плиточник» відбувся урок-диспут на тему “Молодіжні субкультури: за і проти”, який підготували та провели класний керівник Орел Наталя Григорівна та майстер виробничого навчання Москаленко Степан Петрович.
Перед проведенням диспуту учасники ознайомилися із існуючими молодіжними субкультурами, їхніми основними рисами, позитивним і негативним спрямуванням. Під час диспуту здобувачі освіти намагалися з’ясувати позитивну роль молодіжних субкультур у процесі самоствердження особистості.
Як висновок зустрічі прозвучало, що субкультура це не погано, вона дозволяє молодим людям знаходити, пізнавати себе, головне, щоб вона не несла агресію по відношенню до інших людей та до самої особистості.
Викладач Орел Наталя Григорівна