БУЛІНГ – ЦЬКУВАННЯ, ВИКЛИКИ ТА ПРОТИДІЯ

На сьогодення надзвичайно гостро постає проблема агресивних проявів у міжособистісних стосунках учнівської молоді. Особливого розповсюдження набувають прояви систематичної, довготривалої агресії одних учнів по відношенню до інших.

 З метоюсформувати уявлення про проблему насилля й жорстокості, їх наслідків, права людини, обговорити питання, як захиститися від будь-якого насильства,  виховувати вміння попереджувати жорстоке поводження з людьми, проведено з учнями групи № 18,08 «Оператор комп’ютерного набору» 1 та 2 курсів класну годину на актуальну тему «Булінг – цькування, виклики та протидія»

 Розглянули наступні завдання:

-навчити учнів виявляти основні ознаки булінгу в  життєвому середовищі та протистояти різним формам насилля стосовно інших, чи їх самих безпосередньо;

визначити ставлення учнів до проявів булінгу й оцінити ризик появи (або реальні прояви) булінгу;

сформувати стійке усвідомлення бажання протистояти різним проявам насилля однієї людини стосовно інших..

Наприкінці заняття здобувачі освіти зрозуміли  значення поняття «булінг»; навчались відрізнити булінг від гумору, навели приклади позитивного і негативного впливу однолітків; розповіли, як можна відстояти власну думку та назвали  способи протистояння насиллю у своєму середовищі.

Майстер виробничого навчання                                        Кішко К.В.

Опубліковано у Виховна діяльність, загальній категорії, Новини, Соціально-педагогічна діяльність. Додати до закладок постійне посилання.