На сьогодення надзвичайно гостро постає проблема агресивних проявів у міжособистісних стосунках учнівської молоді. Особливого розповсюдження набувають прояви систематичної, довготривалої агресії одних учнів по відношенню до інших.
З метоюсформувати уявлення про проблему насилля й жорстокості, їх наслідків, права людини, обговорити питання, як захиститися від будь-якого насильства, виховувати вміння попереджувати жорстоке поводження з людьми, проведено з учнями групи № 18,08 «Оператор комп’ютерного набору» 1 та 2 курсів класну годину на актуальну тему «Булінг – цькування, виклики та протидія»
Розглянули наступні завдання:
-навчити учнів виявляти основні ознаки булінгу в життєвому середовищі та протистояти різним формам насилля стосовно інших, чи їх самих безпосередньо;
–визначити ставлення учнів до проявів булінгу й оцінити ризик появи (або реальні прояви) булінгу;
–сформувати стійке усвідомлення бажання протистояти різним проявам насилля однієї людини стосовно інших..
Наприкінці заняття здобувачі освіти зрозуміли значення поняття «булінг»; навчались відрізнити булінг від гумору, навели приклади позитивного і негативного впливу однолітків; розповіли, як можна відстояти власну думку та назвали способи протистояння насиллю у своєму середовищі.
Майстер виробничого навчання Кішко К.В.